środa, 18 marca 2015

Some little changes

Hej wszystkim (o ile ktoś tu w ogóle jest XD)!
Niestety nie przychodzę z kolejnym rozdziałem, wiem, możecie mnie znienawidzić, ale strasznie wolno idzie mi pisanie tego rozdziału 7 :/ 
W każdym razie mam nadzieję, że do weekendu uda mi się go napisać, żeby wstawić go w sobotę lub niedzielę ;)
A teraz do rzeczy: nie wiem, czy ktokolwiek zauważył, ale wreszcie zmieniłam wygląd! Postanowiłam dostosować go do opowiadania, które aktualnie piszę, czyli Don't leave me, my love. Jak się można domyślić, ta panienka w nagłówku (modelka Barbara Palvin) ma być Sloane. Kiedy tylko zobaczyłam jej zdjęcie (i chodzi mi o to zdjęcie, nie o jakieś inne jej foto) pomyślałam: "O Boże! Toż to jest Sloane!" A potem patrzę: Barbara Palvin :') Trochę się przeliczyłam XD 
Okay, dalej.
Zmieniłam nazwę na Insane Juliet, a co za tym idzie: zmieniłam nazwę bloga. Mam nadzieję, że nie będzie Wam to specjalnie przeszkadzać :) I cytat w nagłówku, również tyczy się Don't leave me, my love. A dokładniej prologu :D
Hmm... to chyba wszystko, co chciałam Wam przekazać i naprawdę postaram się napisać ten rozdział do niedzieli :*

Juliet

5 komentarzy:

  1. Jestem na tyle genialna, że po pierwszym spojrzeniu nie ogarnęłam, co to za strona XD Ale wygląd jest śliczny *w* Nie mogę się doczekać nowego rozdziału :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Kiedy kolejny rozdział? Czekam z niecierpliwością ♥

      Usuń
  2. Nie wiem, Green... Nie chcę pisać na siłę, a strasznie wolno to mi ostatnio idzie... Postaram się wstawić do środy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okok, rozumiem ^-^ w takim razie się nie narzucam i czekam dalej :)

      Usuń

CZYTASZ = KOMENTUJESZ
To jedyna zasada panująca na moim blogu :) Bardzo zależy mi na Waszych komentarzach, ponieważ one motywują do dalszego pisania ;) Mam nadzieję, że weźmiecie to pod uwagę. Bardzo chętnie wejdę również na Wasze blogi, jeśli zostawicie link w komentarzu :)