piątek, 24 października 2014

Who am I?

Hej!
W pierwszym poście wypadałoby się przedstawić, prawda?
Prawda.
No więc nazywam się Julia. Mój wiek jest Wam zbędny, bo gdybym go podała to popsułabym całą zabawę: wyobrażanie sobie osoby piszącej bloga, nie uważacie?
Ale wróćmy do przedstawiania.
Jak się łatwo domyślić kocham książki. Wszystkie. Bez wyjątku. Ich wygląd, zapach i zawartość. To ostatnie jest najlepsze. :)
Uwielbiam również rysować. A co rysuję? Postaci z moich ulubionych książek. ;)
Kocham muzykę i wszystko co z nią związane.
Nie jest to mój pierwszy blog ani pewnie ostatni. Prowadzę też stronki na facebooku. Wszystkie związane z książkami.
Ale musicie wiedzieć, że jest to mój pierwszy blog, na którym będę umieszczać swoje opowiadania. Będą miały one po kilka lub kilkanaście rozdziałów. Nie wiem. To zależy od tego co uda mi się wymyślić. :)
Bardzo chętnie będę odpowiadać na Wasze pytania i służyć Wam pomocą, gdy będzie jakiś problem. Z wielką chęcią przyjmuję również propozycje na posty, gdyż nie muszę umieszczać tylko opowiadań. Co jakiś czas może pojawić się coś innego, na Waszą prośbę. :)
No nic.
Chyba tyle wystarczy.
Zapraszam do obserwowania i podawania linków do swoich blogów lub stronek na facebooku. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZYTASZ = KOMENTUJESZ
To jedyna zasada panująca na moim blogu :) Bardzo zależy mi na Waszych komentarzach, ponieważ one motywują do dalszego pisania ;) Mam nadzieję, że weźmiecie to pod uwagę. Bardzo chętnie wejdę również na Wasze blogi, jeśli zostawicie link w komentarzu :)