piątek, 24 października 2014

The Angel of the Earth

 The Angel of the Earth jest tytułem tego dość długiego i jeszcze nie skończonego przeze mnie opowiadania. :) No to, uważam, że nie warto przedłużać, więc zacznijmy od wprowadzenia.

The Angel of the Earth


Wprowadzenie
                Pamiętacie te wszystkie bajki o superbohaterach, wróżkach i innych magicznych istotach? Pamiętacie jak bardzo chcieliście, żeby to wszystko istniało? I jak rodzice zawsze mówili, że to tylko bajki, że nic takiego nie istnieje? To był najgorszy błąd jaki popełnili…
                Każdy z Was, wie na pewno, że większość dorosłych nie zwraca uwagi na otaczający ich świat i jego piękno. Wiecie też, że oni mają gdzieś otaczające nas istoty i nie wierzą w żadną z tych bajek, które nam opowiadali na dobranoc. Ale My, jako dzieci, byliśmy święcie przekonani, że na swojej drodze możemy spotkać wróżkę albo elfa. I szczerze mówiąc, mogę się założyć, że każde z Was spotkało mnóstwo takich istot nawet o tym nie wiedząc, ale teraz najważniejsze: WSZYSTKO ZALEŻY OD WASZEJ WIARY I NASTAWIENIA! Jeśli wierzysz w to co Ci przed chwilą opowiedziałam, możesz śmiało czytać dalej, ale jeśli nie, to z przykrością muszę Cię zawiadomić, że nic z tych rzeczy nigdy Ci się nie przytrafi i nie ma sensu tego czytać… Ale o tym w co wierzysz musisz już zadecydować sam… 

Co o tym myślicie?




1 komentarz:

CZYTASZ = KOMENTUJESZ
To jedyna zasada panująca na moim blogu :) Bardzo zależy mi na Waszych komentarzach, ponieważ one motywują do dalszego pisania ;) Mam nadzieję, że weźmiecie to pod uwagę. Bardzo chętnie wejdę również na Wasze blogi, jeśli zostawicie link w komentarzu :)