poniedziałek, 19 stycznia 2015

INFORMATION!

Hej, Miśki :*
Dzisiaj przychodzę do Was z dość smutną informacją - zawieszam opowiadanie The Angel of the Earth. Niestety... Prawdopodobnie do niego wrócę, ale póki co nie mam na nie pomysłu, a oprócz tego uważam, że przydałoby mu się mnóstwo poprawek, a raczej napisanie od nowa. Oczywiście fabuła, bohaterowie zostaliby ci sami, ale chciałabym jakoś je ubarwić, przedłużyć rozdziały... Nie wiem... Bardzo możliwe, że zacznę rękopis zamiast pisania w wordzie i będę robić mnóstwo notatek, rysunków... Oczywiście obiecuję, że jeśli je skończę to wstawię je tutaj, ale jak na razie zamierzam zaopatrzyć się w n a p r a w d ę gruby notes i tam wszystko zapisywać ;) Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe, a jeśli macie do mnie jakieś pytanie co do zakończenia opowiadania lub czego innego, czego nie dowiedzieliście jak na razie to zachęcam do napisania do mnie maila (snoopyjul123@gmail.com) , na pewno odpiszę ;)
Postaram się niedługo wstawić pierwszy rozdział :)
Książkoholiczka
PS Pozostałe opowiadania będą kontynuowane, macie moje słowo :* Przy okazji zapraszam na mojego drugiego bloga The Chosen


1 komentarz:

  1. Smutno mi, ale nie będę na Ciebie krzyczeć, bo to Twój wybór i mam nadzieję, że okaże się słuszny.

    wieza-bez-krolewny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

CZYTASZ = KOMENTUJESZ
To jedyna zasada panująca na moim blogu :) Bardzo zależy mi na Waszych komentarzach, ponieważ one motywują do dalszego pisania ;) Mam nadzieję, że weźmiecie to pod uwagę. Bardzo chętnie wejdę również na Wasze blogi, jeśli zostawicie link w komentarzu :)